Zápis do MŠ (Velikost: 176.89 kB)
Kriteria pro přijímání dětí do MŠ (Velikost: neznámá)
Stanovení podmínek (Velikost: 196 kB)
Čestné prohlášení k očkování (Velikost: 20.1 kB)
Směrnice k organizaci a podmínkám zápisu žáků do 1. tříd (Velikost: neznámá)
Základní škola a Mateřská škola Heřmanov, okres Děčín Heřmanov 120,
Děčín 2, 40502 IČO: 71009485, tel: 412 512 124 email: reditelka@skolahermanov.cz
Dne 16.5.2019
Seznam přijatých dětí k předškolnímu vzdělávání v
Základní škole a Mateřské škole Heřmanov, okres Děčín pro školní rok 2019/2020
Děti s registračními čísly: MSH012019
MSH022019
MSH032019
MSH042019
MSH052019
MSH062019 se přijímají
k předškolnímu vzdělávání v Základní škole a Mateřské škole Heřmanov, okres Děčín
od 1. září 2019
Mgr. Bc. Gabriela Švandrlíková
ředitelka školy
Základní škola a Mateřská škola Heřmanov, okres Děčín Heřmanov 120, Děčín 2, 40502 IČO: 71009485, tel: 412 512 124 email: reditelka@skolahermanov.cz
Dne 11.4.2018
Seznam přijatých žáků k základnímu vzdělávání v Základní škole a Mateřské škole Heřmanov, okres Děčín pro školní rok 2018/2019
Děti s registračními čísly: ZSH01042018 ZSH02042018 ZSH03042018 ZSH04042018 ZSH05042018 ZSH06042018 se přijímají
k základnímu vzdělávání v Základní škole a Mateřské škole Heřmanov, okres Děčín od 1. září 2018
Zákonní zástupci žádající o odklad PŠD svého dítěte, tak mohou učinit u ředitele základní školy písemně a žádost musí být doložena doporučujícím posouzením příslušného školského poradenského zařízení (PPP nebo SPC) a odborného lékaře nebo klinického psychologa (pro tyto potřeby je dostačující doporučení praktického lékaře pro děti a dorost).
O odklad povinné školní docházky musí zákonný zástupce požádat nejpozději do 31. května kalendářního roku, v němž má dítě zahájit povinnou školní docházku.
Mgr. Bc. Gabriela Švandrlíková ředitelka školy
přijme od září 2019
UČITELE/UČITELKU 1. stupně ZŠ
na plný úvazek
a
VYCHOVATELKU ŠD
na zkrácený úvazek
Co nabízíme?
Rodinné prostředí malotřídní školy
(věkově smíšená třída) a přátelský kolektiv.
Možnost realizovat své nápady a podílet se na utváření celé školy.
Odpovídající finanční ohodnocení.
Pokud máte chuť stát se součástí našeho týmu, zašlete životopis na
e-mailovou adresu reditelka@skolahermanov.cz nebo kontaktujte ředitelku školy Mgr. Bc. Gabrielu Švandrlíkovou na tel.: +420 602 572 163
Děti v MŠ jsou vzdělávány podle ŠVP PV "Duhové pohádky" č.j. MSH01/2019.
Cíle a záměry školního vzdělávacího programu
Dlouhodobé záměry
Naše cíle a záměry se odvíjejí od možností, které naše mateřská škola nabízí. Držíme se pravidel Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Naším cílem je, aby se děti v naší škole cítily bezpečně, spokojeně a aby se dětem ve škole líbilo a docházely k nám rádi. Dětem nabízíme rodinnou atmosféru i přístup.
Snažíme se o všestranný rozvoj dítěte ve všech složkách osobnosti. Zaměřujeme se na kvalitní přípravu k základnímu vzdělávání. Rozvíjíme klíčové kompetence formulované v RVP PV.
Vyhledáváme děti s logopedickými potížemi a snažíme se o včasnou prevenci. Pracujeme s dětmi v posledním roce předškolního vzdělávání metodou „Metoda dobrého startu“. Respektujeme soukromí dětí a tím vytváříme dostatečně kvalitní prostředí pro realizaci plánovaných činností.
Dalším záměrem je maximálně využívat zahradu ke vzdělávacím činnostem, pohybu, experimentování, spontánním hrám. Využívat možnosti návštěv knihovny, základní školy, statku, soukromých chovatelů, různých vzdělávacích programů apod.
ROZVOJ DIGITÁLNÍ GRAMOTNOSTI DĚTÍ
V návaznosti na poskytnutí finančních prostředků v rámci Národního plánu obnovy na rok 2022 a Projektů zjednodušeného vykazování – Šablony III, doplňujeme naše zaměření také na rozvoj digitální pregramotnosti dětí v předškolním věku.
Digitální pregramotnost lze u předškolních dětí rozvíjet ve dvou rovinách:
Obě tyto roviny se mohou při činnostech u předškolních dětí prolínat. Děti předškolního věku se mohou s digitálními technologiemi postupně seznamovat, zjišťovat, k čemu slouží, jaký mají účel, komu pomáhají a k čemu. Dětem je možné poskytnout základní informace a pomoci jim reflektovat jejich praktické zkušenosti. Praktickou zkušeností může být použití pomůcek a přístrojů běžně spojených se životem v dnešní společnosti. Vše s důrazem na bezpečnost při používání digitálních technologií.
Mateřská škola využila obdržené finanční prostředky na pořízení digitálních učebních pomůcek v podobě 10 kusů tabletů a laserové tiskárny značky HP určených pro rozvoj informatického myšlení dětí a jejich digitálních kompetencí s cílem zvýšit kvalitu předškolního vzdělávání dětí a rozvíjet u dětí kompetence k učení, řešení problémů a činností.
V rámci digitální kompetence se děti mohou učit:
Digitální technologie lze zařazovat v mateřské škole v průběhu dne, prolínají se všemi vzdělávacími oblastmi. Děti již v útlém věku projevují zvídavost a výrazný spontánní zájem, což lze při rozvíjení digitální pregramotnosti využít.
Krátkodobé záměry
Vytvořit co nejvíce didaktických pomůcek z předmětů a materiálů běžného života (dřevo, šrouby, hřebíčky, lýko …). Zprostředkovat dětem práci v reálném prostředí se skutečným nářadím a náčiním. Při zacházení s materiály, poznávat jejich vlastnosti.
Vyměnit nevyhovující koberec v herně MŠ. Rozmístit nábytek takovým způsobem, aby se dala vytvořit centra aktivit. Najít stabilní místo ve třídě pro experimentování.
Dbát na dodržování pravidel třídy a společně s dětmi nová pravidla tvořit. Budovat hezké vztahy mezi dětmi i mezi dětmi a dospělými. Vést děti k samostatnosti při sebeobslužných činnostech. Zařadit do pobytu venku pravidelnou péči o záhonky a práci v oblasti pěstování zeleniny a některých druhů květin a naučit tímto děti základům zahradničení.
Vést děti k využívání přírodních a recyklovatelných materiálů na ochranu přírody.
Režim dne
6,00 – 7, 45 scházení dětí, spontánní a řízené aktivity, individuální péče
7,45 – 8,00 komunitní kruh
8,00 – 8,30 ranní cvičení, hygiena
8,30 – 8,45 dopolední svačina
8.45 – 9,30 spontánní a řízená vzdělávací činnost
9,30 – 12,00 pobyt venku
12,00 – 12,15 oběd, hygiena
12,15 – 12,30 vyzvedávání dětí po obědě, hygiena, příprava na odpočinek
12,30- 14,00 odpočinek, spánek
13,15 - 14,00 rozvoj školní zralosti u předškolních dětí
14,00 - 14,15 odpolední svačina
14,15 – 16,00 odpolední vzdělávací činnost, rozcházení dětí domů
Režim dne je možné flexibilně měnit dle potřeb dětí.
Copyright © 2013 - 2023 | ZŠ a MŠ Heřmanov &  
Vitalex Computers s.r.o.
- Tvroba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies