S účinností od 1.4.2024 se zvyšují ceny stravného pro děti mateřské školy a žáky základní školy. Důvodem je postupné zvyšování cen potravin a tím výsledky hospodaření školní jídelny v mínusových položkách. Ceny stravného se dále řídí vyhláškou č.107/2005 Sb. o školním stravování.
Platné ceny za školní stravování od 1.4.2024
|
Přesní dávka |
Oběd |
Svačina |
Děti MŠ 3-6 let |
13 |
30 |
12 |
Děti MŠ 7 let |
14 |
33 |
13 |
Žáci ZŠ 7-10 let |
|
33 |
|
Žáci 11- 14 let |
|
37 |
|
Měsíční zálohy na stravné zůstávají stejné!
Mgr. Bc. Gabriela Švandrlíková ředitelka školy
Zápis do MŠ (Velikost: 176.89 kB)
Kriteria pro přijímání dětí do MŠ (Velikost: neznámá)
Stanovení podmínek (Velikost: 196 kB)
Čestné prohlášení k očkování (Velikost: 20.1 kB)
Směrnice k organizaci a podmínkám zápisu žáků do 1. tříd (Velikost: neznámá)
Základní škola a Mateřská škola Heřmanov, okres Děčín Heřmanov 120,
Děčín 2, 40502 IČO: 71009485, tel: 412 512 124 email: reditelka@skolahermanov.cz
Dne 16.5.2019
Seznam přijatých dětí k předškolnímu vzdělávání v
Základní škole a Mateřské škole Heřmanov, okres Děčín pro školní rok 2019/2020
Děti s registračními čísly: MSH012019
MSH022019
MSH032019
MSH042019
MSH052019
MSH062019 se přijímají
k předškolnímu vzdělávání v Základní škole a Mateřské škole Heřmanov, okres Děčín
od 1. září 2019
Mgr. Bc. Gabriela Švandrlíková
ředitelka školy
Základní škola a Mateřská škola Heřmanov, okres Děčín Heřmanov 120, Děčín 2, 40502 IČO: 71009485, tel: 412 512 124 email: reditelka@skolahermanov.cz
Dne 11.4.2018
Seznam přijatých žáků k základnímu vzdělávání v Základní škole a Mateřské škole Heřmanov, okres Děčín pro školní rok 2018/2019
Děti s registračními čísly: ZSH01042018 ZSH02042018 ZSH03042018 ZSH04042018 ZSH05042018 ZSH06042018 se přijímají
k základnímu vzdělávání v Základní škole a Mateřské škole Heřmanov, okres Děčín od 1. září 2018
Zákonní zástupci žádající o odklad PŠD svého dítěte, tak mohou učinit u ředitele základní školy písemně a žádost musí být doložena doporučujícím posouzením příslušného školského poradenského zařízení (PPP nebo SPC) a odborného lékaře nebo klinického psychologa (pro tyto potřeby je dostačující doporučení praktického lékaře pro děti a dorost).
O odklad povinné školní docházky musí zákonný zástupce požádat nejpozději do 31. května kalendářního roku, v němž má dítě zahájit povinnou školní docházku.
Mgr. Bc. Gabriela Švandrlíková ředitelka školy
přijme od září 2019
UČITELE/UČITELKU 1. stupně ZŠ
na plný úvazek
a
VYCHOVATELKU ŠD
na zkrácený úvazek
Co nabízíme?
Rodinné prostředí malotřídní školy
(věkově smíšená třída) a přátelský kolektiv.
Možnost realizovat své nápady a podílet se na utváření celé školy.
Odpovídající finanční ohodnocení.
Pokud máte chuť stát se součástí našeho týmu, zašlete životopis na
e-mailovou adresu reditelka@skolahermanov.cz nebo kontaktujte ředitelku školy Mgr. Bc. Gabrielu Švandrlíkovou na tel.: +420 602 572 163
Hudbou křížem krážem
Projektový den je zaměřen na seznámení s hudbou a jejím působení na vnímání dětí. Žáci se seznamovali s hudebním světem, hudebními nástroji, jak hudbu vnímat a jak nám může hudba pomáhat a přinášet příjemné pocity.
Formou společné práce žáci určovali názvy hudebních nástrojů, přiřazovali k nim jejich zvuk, poznávali druhy hudebních žánrů. Skládali obrázky hudebních nástrojů.
Vyjadřovali své pocity při poslechu různých druhů hudby. Určovali tu příjemnější a oblíbenější.
Doplňovali chybějící slova do lidových písní. Skládali rozdělený text písně dohromady. Písně zpívali bez doprovodu i s ním a vyjadřovali plusy a mínusy. Hráli hudební pexeso a vyplňovali hudební osmisměrku.
Poznávali hudební skladatele. Dávali dohromady hudební team (skladatel, textař, zpěvák, dirigent, muzikant)
Zkoušeli hrát na hudební nástroje.
Společně s odborníkem z praxe vytvářeli hudební sestavu.
Odborník měl připravený samostatný program věnovaný životu a dílu Wolfganga Amadea Mozarta. Živé ukázky tvorby s kytarovým doprovodem.
Na závěr projektu proběhlo školní kolo Skřivánek, ze kterého žáci postupují do kola městského.
Využita byla jak frontální metoda výuky, tak metoda kooperačního učení, poslechu, vlastního prožitku.
Žáci hodnotili projekt velmi kladně. Nejlépe jim vyhovovala metoda společné práce. Účast odborníka z praxe vítali. Zapojovali vlastní iniciativu při vymýšlení melodií a textů k písním. Vytvářeli hrou na tělo společné hudební vystoupení skupin.
Copyright © 2013 - 2024 | ZŠ a MŠ Heřmanov &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvroba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies